Pages

samedi 28 mars 2020

KKS On line Crop - challenge - Inspired by nature.

Wecome to Kraftin' Kimmie Stamps' Virtual Krafty Retreat.
My theme for you in this challenge is to get inspired by nature.
I used Fancy florals  and Happy Hummingbirds  sets, 
Sentiment from : Rosie Fairy stamps (not available)
and made a bookmark
I stamped all my images on Bristol Velum,  with Party peach ink, 
and colored with Polychoromos pencils.
The falling feathers in the BG, are made with the stencil using Gloss heavy gel, mixed with glitters and a drop of Bubbly blue ink.
To complete, I inserted my bookmark in a little pocket and tassel available from
added a feather and a little bird charm.



Bonjour et bienvenue au 
Crop en ligne de KRAFTIN' KIMMIE STAMPS !
Je vous ai préparé un petit défi, mon thème:
Inspiré de la nature.
J,ai utilisé les ensembles
ainsi que le stencil
pour créer un signet.
J,ai colorié mes images sur paper bristol velin, avec les Polychromos.
Les feuilles de l'arrière plan sont réalisées avec du Gel épais brillant, mêlé avec une goutte d'encre Blubbly blue, et des brillants.
J'ai glissé mon signet dans une pochette agrémenté d'un gland de satin disponibles de 
ajouté une plume et une petite breloque d'oiseau.





KRAFTIN' KIMMIE STAMPS: 











Aucun commentaire: